. Op naar ... ?: Niet goed.

donderdag 2 februari 2006

Niet goed.

Helemaal niet goed. Normaal heb ik het altijd te warm op kantoor en nu heb ik het koud. Blijkbaar ben ik er toch nog niet helemaal vanaf van dat virus. Bovendien heb ik nu ook last van m'n keel, hopelijk komt dat van de vuiligheid in de lucht en niet van een ander virus dat z'n opwachting maakt ergens in m'n lichaam. Ik voel me ook helemaal niet in staat om te gaan lopen vandaag of morgen en denk dat ik m'n training beter zo laat totdat ik er weer helemaal 100% sta. Dat geeft me ook wat tijd om dat boek van Paul ("Looptraining van joggen tot marathon") in de praktijk om te zetten door middel van het opstellen van nieuwe hartslagzones. Blijkt namelijk dat ik eigenlijk teveel in de verkeerde hartslagzones train. Aanpassen dus, later meer daarover.

2 commentaren:

Rafke Magic zei

In de Westin Prince in Toronto hebben ze pas een "coole" fitnesszaal... elk cardiotoestel heeft een geïntegreerd televisietoestel. Maakt het zweten veeeeeel aangenamer.

David aka Letman zei

miljaar man! foto's!