. Op naar ... ?: Cernum Team Run

zaterdag 25 februari 2006

Cernum Team Run

Vanmorgen onze eerste team run gedaan, kwestie van de teamspirit wat aan te scherpen. (Voor zij die het nog niet moesten weten: we nemen met een dikke 20 believers deel aan de 20km van Brussel.) We hadden om 10h afgesproken aan onze kantoren (Aalst) en vandaar ging het naar het Osbroek park vlakbij. In ieder geval een mooie omgeving om te lopen en dat zag je ook, 't liep daar vol met lopers wat best wel leuk was. Eigenlijk feitelijk te snel gelopen (niet echt de D1 die ik voorzie op zaterdag)... Na een tijdje viel de groep uiteraard uiteen in kleinere groepjes, elk op een lichtelijk ander tempo.
Ik heb 53min gelopen aan een gem. snelheid van 10km/h en dat is ook te merken aan de hartslag, gem. 163. Afgelegde afstand: 9km.
Voor herhaling vatbaar!
Ik zou 'bescherming van de privacy' kunnen aanhalen als reden waarom ik enkel deze foto toon. De waarheid is echter dat onze bevallige assistente S. hoogstwaarschijnlijk op een verkeerd knopje heeft gedrukt bij het nemen van de groepsfoto... (of ik heb slecht de werking van m'n fototoestel uitgelegd natuurlijk).

0 commentaren: