. Op naar ... ?: Gedaan is gedaan

maandag 13 februari 2006

Gedaan is gedaan

Dus waarom zou je er mee inzitten? Doen!
Ik heb net het formulier afgedrukt, ingevuld en in een enveloppe t.a.v. de dienst bevolking van onze gemeente gestoken. Straks in de bus.
Update
Wat ik dus bedoel is:
Gedaan is gedaan voor u.
Gedaan voor u hoeft daarom niet gedaan te zijn voor een ander...

Net gelopen ook: 30min aan 10km/h

5 commentaren:

Anoniem zei

David,

Gisteren aan het praten over zeilen. Zie hier de website waarover ik je sprak:
http://www.northseasailing.be

Begin alvast te dromen,

D.

Anoniem zei

David,

Sorry, ik had deze comment al op vorige post gezet.

D.

David aka Letman zei

Geeft niet. Hmm, zalig. Nu nog volk vinden hé ;-)

Anoniem zei

Ik zie dat je 6/7 dagen traint. Goed dat je voorzien hebt om 2 dagen te fietsen. Ik weet immers (uit ervaring) dat zulk een enthousiaste start gevolgd wordt door blessures. Uitkijken dus! En... de schoenen die je gebruikt: is dat een oud stel uit de kast die je nog had staan of heb je een nieuw stel gekocht. Ik vraag het maar, omdat dit zowat het belangrijkste is als je zoveel gaat trainen. Ik raad je in ieder geval aan je loopstijl eens te laten analyseren, zodat je weet of je neutraal loopt of proneert (kantelen van de voet). In speciaalzaken kan je dit (gratis) laten testen; je hoeft daarom geen schoenen te kopen. [neem je oude schoenen ook mee als je zou gaan]

David aka Letman zei

Bedankt voor je advies Tom. Ik let inderdaad wel op, morgen zou ik normaal opnieuw moeten lopen (5de dag op rij) volgens m'n schema maarre ik ga ofwel fietsen ofwel niets doen. Best toch wat rust inbouwen want ik voel wat vermoeidheid in m'n knieën...
Toen ik ben beginnen lopen heb ik me ook ineens een deftig paar loopschoenen aangeschaft; ben naar speciaalzaak geweest waar ik looptest heb gedaan en op basis daarvan heb ik daar toen ook m'n schoenen gekocht (ik proneer zeer licht).