. Op naar ... ?: Ik dacht dat we gingen fietsen

zondag 12 februari 2006

Ik dacht dat we gingen fietsen

Vanmorgen zo om 9h05 stond ik bij D. voor de deur, klaar voor onze fietstocht zoals afgesproken. Even later hoor ik gevloek uit de garage komen; z'n voorband stond zo plat als maar kon zijn. Aangezien hij geen reserveband kon vinden en ik er ook geen bijhad (ik heb nog nooit lek gereden en denk dat het mij ook nooit zal overkomen) heeft hij z'n band snel geplakt. Helaas. Een 40-tal minuten later zag je al dat hij nog steeds lekte. We zijn dan maar ff gestopt bij een kennis van hem om die band op te pompen en hebben rechtsomkeer gemaakt. Hij is net thuis geraakt op z'n lekke band. D. stelde voor om nog ff te gaan lopen, ik kon z'n oude loopschoenen gebruiken (zeer slecht voor mijn voeten vermoed ik) en weg waren we. Resultaat: opnieuw 80min gelopen en dat op een dag dat ik aan crosstraining ging doen. Weeral minstens 10km bij op de teller dus. 't Was de eerste keer dat ik samen liep met iemand (romantisch, niet?) en dat viel dik mee. Tof om onderweg een klapke te kunnen doen. Minder tof is dat ik nu nog naar vanachter in de tuin de kiekens moet gaan voederen terwijl het hier serieus aan 't sneeuwen is geslagen. Alhoewel ;-)

1 commentaren:

Anoniem zei

David,

De website waarover ik je gisteren sprak: http://www.northseasailing.be

Begin alvast te dromen !

D.