. Op naar ... ?: Planning

vrijdag 27 januari 2006

Planning

Mijn maag is nu toch al ruim een half uur aan 't knorren en het voorstel om vanmiddag een fastfoodketen aan te doen heeft het alleen maar erger gemaakt. Al lang geleden dat we nog eens een burger zijn gaan eten dus dat moet wel kunnen denk ik - ik heb trouwens nooit gezegd dat ik ging stoppen met eten hé, net zoals rust tussen de trainingen door moet je jezelf af en toe ook eens kunnen laten gaan (met mate(n) uiteraard).
Dus: vanmiddag burger eten, zo rond 17h naar de fitness om m'n 80min te lopen van vandaag en dan naar Aalst voor onze party (met de intentie om deze ook met mate(n) te beleven).

Zaterdag MTB gaan oppikken bij m'n lokale fietsenboer en als ik tijd heb m'n klikpedalen monteren want zondag gaan we biken in Asse.
Misschien de inwoners aldaar al waarschuwen: als u zondagmorgen een moutainbiker ziet die vertraagt, stopt en dan gewoon omvalt met fiets en al zonder aanwijsbare reden: dat ben ik die niet op tijd m'n voeten kon losklikken. Geen verborgen camera.

Hmmmm, foooood....

Update:
Lekkerrrrrr!
Kleine berekening:
2 Crispy McBacon à 521kcal/stuk: 1042kcal
1 medium friet: 317kcal
1 potje mayo: 256kcal
1 Coca-Cola Light: 1,2kcal
Totaal: 1616,2kcal (0.0056304912758322EURO/kcal)
Geschat aantal kcal dat ik straks verbrand op basis van m'n vorige 80min-loop: 1308kcal.
Oesje.

1 commentaren:

Rafke Magic zei

bij mij waren het "slechts" 959 kcal (mijn potje mayo niet helemaal opgebruikt én nen burger minder)... 'k ga dus een half uurke langer dan normaal mogen "fakken"