. Op naar ... ?: Biken...

donderdag 12 januari 2006

Biken...

Eigenlijk feitelijk ben ik naar de fitness afgezakt omwille van het mountainbiken. Ben daar nu al ruim 6 maand mee bezig, enige uitzondering daargelaten elke zondagvoormiddag. We spreken meestal af zo rond 8h30 of 9h, meestal in Katelijne maar soms ook in Londerzeel, Merchtem of we pikken een georganiseerde toer mee in de buurt. Heel soms doen we ook eens een MTB-weekend: laatste keer waren we met 6 en zijn we van vrijdagavond tot zondagavond gaan fietsen in Schmidt in Duitsland. Wow, daar zijn pas bergen!
Aangezien ik me laatst heb aangesloten bij dat groepje MTB'ers was mijn conditie iets minder en vandaar dus dat ik m'n conditie wou verbeteren. Vooral in het begin was meerijden meer afzien dan wat anders maar geleidelijk aan komt die conditie er en begin je echt te genieten.

0 commentaren: