. Op naar ... ?: Nieuwjaarsfeestje

donderdag 26 januari 2006

Nieuwjaarsfeestje

Morgenavond ons jaarlijks feest met alle collega's én hun partners. Ik ben benieuwd! Apero, lekker eten etc. Vorig jaar was het in de Quincaillerie te Brussel en zijn we zelfs daarna nog op stap geweest met een deel van de bende. Ik weet nog dat een collega me thuis heeft afgezet maar hoe laat en in welke toestand... Oppassen dus deze keer en niet overdrijven. De foto's worden trouwens na een tijdje online gezet op onze portal, lachen!
Brengt altijd wat extra drukte mee op kantoor ook, zeker nu er vandaag ook een cameraploeg aanwezig is om te filmen...

4 commentaren:

Anoniem zei

ik ben ook wel benieuwd in welke toestand we je zullen zien morgenavond...;-)

Anoniem zei

Ik ook. Wat doet die cameraploeg daar ?

David aka Letman zei

Wait and see...
De cameraploeg was van Canvas...

Rafke Magic zei

dé hamvraag is: zou Ilse (mee) het menu bepaald hebben???

want met al die "gelovende" sporters tegenwoordig ;-)