. Op naar ... ?: De truc met de fles

vrijdag 13 januari 2006

De truc met de fles

Weekend! Yes!
Morgen maak ik een overzichtje van m'n trainingen tot nu toe, kwestie van de titel van m'n blog wat te verantwoorden en om duidelijk te maken dat ik ook echt wel train.
Dat gaat trouwens wel goed dat trainen. Na m'n run van vandaag voelde ik me supergoed en had ik zin naar meer. Ik moet zeggen dat ik nu ook de smaak echt wel te pakken heb, fijn om te zien dat je lichaam zich aanpast. Wel oppassen en niet overdijven nu!

Ik heb ook de truc met de fles beet! Ik weet dat het belangrijk is om te drinken tijdens de langere duurlopen en ik heb daar zitten op trainen. Serieus, geen gezever. Heel simpel is dat niet om te drinken zo tijdens het lopen en ik pakte ook altijd teveel lucht mee binnen waardoor het volume vloeistof dus minder was. Dé truc: fles op de mond zetten en net die éne seconde langer wachten waardoor de lucht in de fles zich omhoog kan werken en je dus enkel vloeistof binnenkrijgt. Je moet er nadien ook minder van boeren.