. Op naar ... ?: Lopers vs. roeiers

woensdag 18 januari 2006

Lopers vs. roeiers

Vandaag weer later gestart door wekelijkse teammeeting en dus lang moeten wachten om te lopen. Er zijn beneden 3 loopbanden en na 12h binnenkomen levert je een plaats in de wachtrij op. Rafke meent dat er reeds personen zijn die hun goede voornemens opgeven en er daardoor meer plaats is.... Dan geven de roeiers toch eerder op dan de lopers hoor! Enfin, geen probleem, de buikspieroefeningen voor het lopen zullen ook wel geen kwaad gedaan hebben.
Vandaag 30min gelopen à 10km/h, ietsje minder lang in afwachting van vrijdag waarop ik 80min moet lopen neem ik aan. Ik heb vertrouwen in m'n fysieke capaciteit maar vandaag heb ik me eigenlijk wel wat verveeld op de loopband.
Iemand een suggestie voor interessant programma zo rond 6-7h 's morgens op vrijdag? Geen 3 herhalingen van het nieuws gevolgd door Kabouter Plop & de Teletubbies meer voor mij!

0 commentaren: