. Op naar ... ?: Bokes

maandag 16 januari 2006

Bokes

Zucht. Dit heb ik vanmiddag laten liggen: "Gegrilde biefsteak met kruiden, sperziebonen op Provençaalse wijze en aardappelen". Zolang mijn loopsessies beperkt blijven tot max. 65min ga ik liefst op de middag lopen. Ben een tijdje geleden eens om 5h45 's morgens hier op Coke toegekomen om te lopen maar dat is echt wel wat vroeg. 's Avonds gaan lopen zegt me (nog) niet veel.
's Middags lopen dus maar dat houdt wel in dat er daarna bokes volgen. Iemand geïnteresseerd in m'n beleg?
Dacht ik al.
Ach, ik mag niet klagen. Flinke jongen als ik ben maak ik ze zelf en dat is nog nooit echt tegengevallen. Zeker niet na een training. Chance!
Vandaag 40min gelopen aan 10km/h. Veel langer tegen die snelheid moet dat toch niet zijn. Tegen 9km/h loop ik zonder problemen een pak langer...

2 commentaren:

Rafke Magic zei

en, wat zat er op uw bokes? op de mijne hesp, pittasla en tonijnsla ;-)

Geert Gitaar zei

van pittasla ga je niet echt afvallen, Rafke ;-)