. Op naar ... ?: ... en lopen.

donderdag 12 januari 2006

... en lopen.

Net rond de periode dat ik wou starten met fitnessen kwam er een extra motivatie bij: Geert was blijkbaar geselecteerd om mee te doen aan een programma voor Canvas. In dat programma worden een aantal mensen opgeleid van 'zero to hero' met betrekking tot lopen. Het zijn allemaal - om het mooi ;-) uit te drukken - niet-sporters die in November 2006 de marathon van New York gaan lopen. Meer info daarover op de blog van GeertGitaar en Koen Fillet. Dit in combinatie met de 20km van Brussel was voldoende aanleiding voor een 20-tal Believers om er eens voor te gaan. We doen dus mee met een hele hoop aan de 20km van Brussel die dit jaar valt op 28/05.
Die marathon in New York leek me super en daar wou ik dus ook wel voor gaan maar jammer genoeg zal dat voor een andere keer zijn (budgetwise niet echt een haalbare kaart). Maar, niet getreurd, er is ook dichter bij huis een marathon zijnde de marathon van Berlijn op 24/09. Die doe ik wél mee en daar ga ik dus voor.
Inschrijving ok, hotel ok, running mate ok, training: looking good.
Op naar Berlijn!

0 commentaren: