. Op naar ... ?: 13K aan 85%

dinsdag 1 september 2009

13K aan 85%

Ik heb me vanochtend eens gewogen: 83kg, da's 9 kilo teveel om goed te zijn, eens zien wat daar nog van af kan op 2 maanden.
M'n ochtendpols ben ik vergeten te nemen, da's voor een andere keer.
*Edit* Ochtendpols: 59

Deze voormiddag alvast gestart met een leuke 13K nadat we Jelle voor z'n eerste dag op school dropten. Het was fris, er hing regen in de lucht en het ging verbazend vlot maar misschien hebben die maanden rust daar iets mee te maken ;-). Eens zien wat de volgende loop geeft overmorgen, dan moet ik 14K doen.

Ondertussen zitten m'n Asics GT-2130 aan 800 kilometer en dat zal het zijn ook, ze gaan sebiet richting vuilbak.
M'n paar GT-2120 zit aan 716 km, die gaan nog even mee maar ondertussen start ik ook al met m'n spikplinternieuwe (al een paar maand) GT-2130 waarmee ik in alle waarschijnlijkheid de marathon zal lopen. Een nieuw paar is dus aan ondertussen al aan de orde zodat ik kan afwisselen.

O ja, die eerste schooldag ging heel vlot, toch een grote stap. Zo verlegt ieder van ons z'n grenzen ;-)

2 commentaren:

Philip Van Hove zei

Ik geloof mijn eigen ogen niet: hij meent het echt!
By the way, over die 86 kg: niet van wakker liggen; op mijn weegschaal staat net hetzelfde getal :-)

Dave Vervenne zei

Ik ben van plan om mijn luie lijf terug in gang te zetten en volgende week terug beginnen lopen (of op zijn minst toch iets terug van sport te doen!)

Target 2010: Antwerp 10 Miles

Over mijn gewicht ga ik maar zwijgen... :Op