. Op naar ... ?: Maximale inspanningstest brandweer Puurs

vrijdag 4 september 2009

Maximale inspanningstest brandweer Puurs

Zo, die test zit er ook weer op. Die trailer is wel dik uitgerust. Ik deed m'n test op de loopband met masker en ECG-name en ging even tot 15km/h. M'n VO2-max was 53,5 wat volgens de mensen zeer goed was. Geslaagd dus.
Ik meen me verder echter te herinneren dat ik op vroeger tests aan 62 zat, een pak meer dus.
Kan kloppen natuurlijk, ben eigenlijk nog maar net terug deftig aan het trainen ;-)
In het kader van de medische tests voor de brandweer wordt er volgende week ook nog bloed afgenomen en krijgen we later inentingen om ons te beschermen (oa. griepvaccin, hepatitis).

Wel grappig; op het papier werd aangegeven van geen zware inspanningen te doen de dag ervoor en te zorgen voor een goede nachtrust. Ik kon me aan geen van beide houden.

0 commentaren: