. Op naar ... ?: Voorbereiding 20 km van Brussel?

maandag 22 mei 2006

Voorbereiding 20 km van Brussel?

Gisteren voor de 2de maal een duurloop gedaan van exact 2 h 30 min. Totale afstand was 25 km en m'n gemiddelde hartslag was 148. Een mooi gemiddelde dus van 10 km/h, iets sneller dan vorig weekend. Zonet heb ik 40 minuten gelopen op de loopband, morgen 50 minuten.
Aangezien de 20K niet m'n einddoel is heb ik er ook niet specifiek naartoe getraind maar het valt wel enigszins in m'n trainingsplan. Ik ga enkel de voorziene wedstrijdsimulatie van 11 km op woensdag schrappen en wat kalmer lopen denk ik. Op vrijdag nog 40 minuten zoals voorzien, zaterdag rust en zondag zien we wel ;-).

5 commentaren:

Anoniem zei

Bij begint het al te kriebelen voor zondag... Ambetant dat ik nét deze week de benen wat meer stil moet houden.

Misschien zie ik je zondag wel,

Loopgroet, woudloper TCrunning (Brussel: nr 3003)

David aka Letman zei

Dat zou leuk zijn maar ik vrees ervoor; zit ergens in de zeventienduizend enzoveel....
Succes en geniet ervan!

Anoniem zei

Wat een reuzekans, de marathon van NY! Moet een reusachtige ervaring zijn, dus laat de M. van Berlijn maar varen, kan volgend jaar ook nog. Veel succes trouwens in Brussel volgend weekend!
wwww.bloggen.be/dirkjogt

Rafke Magic zei

da komt wel goe ;-)
gisteren voor den eerste keer hier in de Radisson eens gaan trainen... voorlopig beperkt tot steppen (pfff... saaien boel), fietsen en roeien
de toestellekes zijn nogal archaïsch, maar ze doen hun ding ;-)
straks nog eens proberen te lopen, se (voorlopig geen hinder meer ondervonden van het fameuze linkerbeen... so let's cross our fingers)

Anoniem zei

Je bent goed bezeig David ! Keep it up ! Tot zondag.