. Op naar ... ?: Vele zullen volgen...

vrijdag 12 mei 2006

Vele zullen volgen...

De eerste echte BBQ van 't jaar zit erop, vele zullen volgen! De BBQ van vorig weekend tel ik niet mee want ik heb niet aan 't vuur in de rook gestaan toen. Gisteren dus wel, zalig! Daar waar bij een BBQ het verbruik van alcoholische dranken nogal eens durft pieken heb ik me gisterenavond beperkt tot 1 glas witte wijn en een half pintje (de andere helft was om te blussen). Ik had me namelijk voorgenomen om hier vanmorgen zeer vroeg terug te zijn om te lopen. Zeer vroeg was deze keer 6h30 en het lopen ging zeer goed; 73 minuten gelopen aan 9 km/h en m'n hartslag is de ganse tijd mooi onder de 150 gebleven. Nog eens 11 km bij op de teller dus.

3 commentaren:

Anoniem zei

Hmmmm.... een BBQ daar heb ik ook nog wel eens zin in. Jammer genoeg ontbreekt het me een beetje aan tijd. Ik moet nu al schipperen om mijn trainingen gepland te krijgen. Meestal vertrek ik pas rond 20:00, nadat ik mijn dochter te slapen heb gelegd. Gelukkig is het bos maar op 500m van mijn huis.
Enfin, misschien komt het er van 't week-end wel eens van om 't een en 't ander op de BBQ te leggen (als 't nog schoon weer is).

Loopgroet,

woudloper TCRunning.

Rafke Magic zei

good busy... blussen met een pintje???
:-)

David aka Letman zei

tja, als er vlammetjes door komen moet dat geblust worden hé - dat kan met water maar is beter met bier (goed excuus trouwens om als kok steeds met een biertje rond te lopen)