. Op naar ... ?: Meer links.... (20K Brussel)

maandag 29 mei 2006

Meer links.... (20K Brussel)

- de uitzending op TV Brussel van gisteren

- het parcours via Google Earth (mits geinstalleerd op uw computer neem ik aan)

4 commentaren:

Anoniem zei

Ik ben die Peter Mast nog voorbijgelopen denk ik. Ik zag een loper met een handcamera die een andere loper filmde en interviewde, dat was hij geloof ik. Wel spijtig dat er zo weinig over bericht wordt in de Vlaamse media, zeker in vergelijking met de Gordel.

David aka Letman zei

Inderdaad jammer. Als het dan al in de media komt dan gaat het meestal enkel over de toppers... aan de recreanten wordt bijna geen aandacht geschonken. Tip: vanavond op La Deux omstreeks 19 h als ik me niet vergis. Ik tracht het op m'n blog te zetten.

Anoniem zei

Knap gelopen, David.
Er is nog een samenvatting op La Deux komende zaterdag 3 juni om 19u.
We zullen zeker kijken !

Anoniem zei

dit mis ik wel op de belgische TV

een reportage van de deelnemers die aankomen met meer dan 2uur(ook zij leveren een prachtprestatie)

daarom kijk ik ook zo graag naar de reportage van de marathon van Londen

daar tonen ze zelfs deelnemers die na 7 uur nog binnenkomen en het verhaal achter hun prestaties