. Op naar ... ?: Héhé :-)

zaterdag 13 mei 2006

Héhé :-)

Net terug van de tandarts; wijsheidstand nr. 3 is er ook uit.
One to go...
Vanmorgen op tijd opgestaan omdat ik voor m'n tandartsbezoek m'n lange duurloop (150 min) wou doen. Half tasje koffie, een pakje ontbijtkoeken, effie wakker worden en om 7h30 was ik deur uit. Ik nam m'n klassieke route en toen ik in Beigem passeerde wist ik al dat ik goed zat qua tijd. Ik ben doorgelopen tot ik op de ring botste na 78 minuten en ben dan teruggekeerd. Net voor Beigem is er trouwens een lange geleidelijke klim gevolgd door een kortere iets steilere. Na Beigem dan gaat het geleidelijk aan bergaf tot aan de steenweg tussen Wolvertem en Vilvoorde waaarna het opnieuw lang en goed stijgt tot aan de ring. Terug aangekomen op m'n vertrekpunt zat ik mooi op schema (vlak schema gelopen) maar nog net niet aan een mooie 25 kilometer. Ik heb dus nog een klein extra lusje gemaakt om mooi op 25 km uit te komen. Totale tijd: 158 minuten met een gemiddelde hartslag van 147 en een gemiddelde snelheid van 9.5 km/h.

7 commentaren:

Anoniem zei

Volgende keer loop je naar Katelijne ! Mechelbaan !

Anoniem zei

nu maar 'thopen dat je "slimheid" niet aangetast wordt hé, nu je wijsheidstandjes worden getrokken... heheheh... Cheers.

Anoniem zei

Mooie prestatie weeral. Stevige afstand en "wijselijk" die hartslag voldoende laag gehouden. Hopelijk hou je dit laatste ook vol nadat je wijsheidstand verwijdert werd.
Loopgroet, TCRunning.

Anoniem zei

Hoi,
Welkom in het loop-bloggerswereldje ook aan jij.
Veel succes in je aanloop en voorbereiding naar Berlijn.

Anoniem zei

Idd heel leuk zo'n lange duurloop, nu zaterdag of zondag plan ik er nog een en dan moet ik klaar zijn voor Edinburgh op 11 juni, daarna komt ook voor mij berlijn in het vizier. Ik zou zeggen, doe zo voort, je loopt al serieus lang, dat ziet er goed uit.

gegroet,

Geert Gitaar zei

hela makker ! Klopt de titel van jouw blog nog wel ?

David aka Letman zei

Ik ga inderdaad een kleine aanpassing moeten doen.. ;-)
Maar eerst: rugnummers 20km Brussel!