. Op naar ... ?: 1ste aprilse gril

zaterdag 1 april 2006

1ste aprilse gril

Vandaag stond er een duurloop van 120min op het programma en omwille van het regenweer ben ik pas gestart omstreeks 13h30 - op dat moment waren de donkere wolken overgetrokken, zag de hemel mooi blauw en scheen het zonnetje. Ik was deze keer op 55min aan het frituur te Beigem; dat was dus 5min sneller dan m'n vorige duurloop. Het ging ook vlotjes ondanks de felle zijwind en het zonnetje dat knap z'n best deed om me het te warm te laten krijgen. Verder gelopen dus tot aan de kerk, toertje rond de kerk gedaan en de terugweg aangevat(58min). Net op dat moment barstte er een wolkbreuk los waardoor ik op enkele minuten doornat was. Raar maar ik vond het niet eens erg en even snel als die paar donderwolken gekomen waren zijn ze ook weer verdwenen en scheen de zon alweer. (Weerspreuk van de maand: De vrouwen en aprillen, ze hebben beide hun grillen.)
Terug bij m'n vertrekpunt aangekomen moest ik nog enkele minuten lopen (geen verval op m'n terugtocht) dus heb ik nog een extra lusje gemaakt op het industriepark en toen ik aankwam voelde ik me beter dan vorige zaterdag; dik in orde dus.
In totaal exact 19km gelopen op 125min; een gemiddelde snelheid dus van 9,1km/h (vorige duurloop: 7,6km/h).