. Op naar ... ?: Gemiddelde hartslag

donderdag 20 april 2006

Gemiddelde hartslag

Loperman, deze is voor jou.
Ik hou een lijst bij met een aantal parameters van m'n trainingen en op basis daarvan heb ik snel snel dit grafiekje gemaakt; op de verticale as m'n gemiddelde hartslagwaarden (die 2 nulwaarden: een gecrashte Polar) en op de horizontale as m'n laatste 38 trainingsessies zonder onderscheid. Die piek boven de 170 was de 10 km van Mechelen maar voor de rest zie je dat ik veel onder de 150 blijf. Daar waar de harslag hoger gaat: meestal sessies waar ik aan 10 km/h blijf lopen zonder op m'n hartslag te letten. Mijn HFmax is 189 volgens de 'ruwe' 220-leeftijd berekening, over een maand doe ik een inspanningstest op het UZ Gent en dan zal ik nauwkeuriger waarden hebben om op te trainen.

0 commentaren: