. Op naar ... ?: Flying doctor

vrijdag 31 maart 2006

Flying doctor

Buiten de excellent uitgeruste fitness, bankkantoor, reisagentschap, winkel etc is hier ook 3 voormiddagen per week een dokter aanwezig. Aangezien ik al een tijd last heb van een vervelende hoest ben ik daar vanmorgen maar eens langsgeweest. Ik denk dat ik op minder dan een minuut binnen en buiten was; ik heb enkel gezegd dat ik al een week last had van een vastzittende droge hoest en hoestsiroop was gaan halen bij de apotheker. Hij zei dat ik dan waarschijnlijk wel iets wou dat écht werkte en voor die zin af was had ik het voorschrift al in m'n handen. Snel, gemakkelijk en gratis maar toch beetje raar hoor.
Soit, 't zal met die siroop dan wel beteren en zoniet ga ik toch even langs m'n huisdokter. Hinderen bij het lopen doet die hoest trouwens niet aangezien die pas in de namiddag begint op te spelen. Ik krijg dan gedurende 5min een warmte-aanval, word helemaal rood en moet herhaaldelijk zwaar hoesten. Plots is dat dan echter gedaan en blijft het beperkt tot een licht kuchje zo af en toe.
Zonet 65minuten gelopen, 10,5km afgelegd.

0 commentaren: