. Op naar ... ?: Extra dagje rust

dinsdag 18 april 2006

Extra dagje rust

Gisteren moest ik normaal trainen maar na m'n wedstrijd van zaterdag dacht ik dat ik die extra dag rust wel verdiend had. Bovendien had ik toch wat last van m'n linkervoet en kon die rust dus geen kwaad.
Ik heb eindelijk de site van dat ander projectje kunnen restylen wat me gisteren de ganse voormiddag gekost heeft. Na 4 uur zat dat er op en was het de moment om een start te maken met de lenteschoonmaak in de tuin. Onkruid wieden, planten terug buitenzetten etc... je kent dat wel.
Vanmiddag rustig loopje gedaan van 50 min aan CPR 145 en nog steeds aan 't twijfelen om in te gaan op de uitnodiging van K. om mee te doen aan de Antwerp 10 miles nu zondag. Twijfel omdat de zondag daarna het al de Ekiden marathon Brussel is waaraan het Cernum running team ook meedoet met 2 ploegen. Hmm... teveel? Zal wel lukken zeker?

0 commentaren: