. Op naar ... ?: M'n rug

woensdag 26 april 2006

M'n rug

Gisterenochtend voelde ik een niesbui opkomen dus wat doe ik? Ik leun wat achterover om dan met volle kracht voorover te zwiepen en eens goed Atsjie! te roepen. Ik had dat beter niet gedaan want bij het einde van m'n zwiep voorover voelde ik dadelijk een stevige pijn midden in m'n onderrug. Gisteren serieus afgezien ondanks een aantal Ibuprofen pillen; constant proberen de minst pijnlijke houding te vinden op m'n stoel en zeer voorzichtig rechtstaan of vooroverbuigen. Bovendien straalde de pijn uit tot aan m'n rechterknie...
Vandaag is het al iets beter maar ik denk dat ik toch maar eens bij de dokter langsga.
Lopen zit er dus voorlopig nog niet in...
Ik lees net dat Loperman ongeveer hetzelfde voorheeft zij het op een andere plaats.

1 commentaren:

Anoniem zei

Dat heet elkander blessuregewijs stalken!