. Op naar ... ?: Santa Run

zaterdag 20 december 2008

Santa Run

Gisterenavond meegedaan aan de Santa Run te Antwerpen op uitnodiging van Dave en dat was best leutig.

Enig minpuntje: de baard - ik denk dat ik onderweg de helft heb opgegeten.
Als ik de foto zo zie had ik ook beter m'n bril opgezet, dat lijkt echter. Alhoewel, m'n hoofd is niet rond genoeg, Dave is geschikter.

Ik ken Antwerpen niet zo maar waar we zeker geweest zijn was op de Meir want daar stond een jeneverstand. Dave & ik zijn er niet gestopt maar ik denk dat we tot de 10% behoorden die doorliepen.


Hieronder een filmpje dat ik maakte onderweg.
Op de andere foto Jelle (links) en Rube die zich ook konden amuseren.

2 commentaren:

Dave Vervenne zei

Volgend jaar moeten ze die baard in de vorm van een suikerspin geven die je dan kan opsmullen onderweg. Ik vond het een plezant evenement en was onder de indruk van "the santa invasion"!

Dave Vervenne zei

Ik denk dat we er verstandig aan hebben gedaan van de jenever te laten passeren. Surf maar eens naar Q-Music en als je de uitslagen leest, hebben we niet slecht gelopen! Ik schrok er eigenlijk van hoe rap die 5km om was...