. Op naar ... ?: Op het randje

vrijdag 11 april 2008

Op het randje

Gisterenavond nog eens doorgetrokken: 8 keer intervallen gedaan telkens 5 minuten aan een hartslag rond m'n overslag (172) met een rustperiode van 2 minuten. Afzien doet af en toe ook eens goed en ik kijk tevreden terug: m'n snelheid lag tussen de 13 en de 14.5km/h. (die snelheidsval in het midden is het punt waarop ik rechtsomkeer maakte, mooi toch die grafiekjes)








Voor de geïnteresseerden: ik heb van de week misschien het zwakke punt gevonden van de geldtransporten. Ik kwam 's morgens toe en zag al van ver twee bewakers van een geldtransport hun vehikel verlaten met een koffer. Ze belden aan aan de inkom (redelijk verlaten in een kantorenblok wat achterin) maar daar moest blijkbaar nog niemand aanwezig geweest zijn want toe ik daar in de hal toekwam even later stonden ze daar nog steeds. Ze leken zelf wat geïrriteerd dat ze daar veel te lang stonden te draaien en waren tevreden dat ik hen tenminste al één stap verder binnen kon laten in het gebouw. Vervelend lijkt me dat; daar sta je dan te wachten - 't is nu ook niet dat ze even op de bank buiten een sigaretje konden roken met die koffer tussen hen in ofzo...

0 commentaren: