. Op naar ... ?: Nog niet...

maandag 14 april 2008

Nog niet...

Na m'n 4de 30'er van afgelopen zondag- deze keer uitgevoerd te Waregem opnieuw in leuk gezelschap - dacht ik dat het zwaarste erop zat.
Zondagochtend dus afgezakt naar Waregem voor de V-route (25K) plus nog wat extra kilometers, goed voor uiteindelijk 31K (gem. hartslag 142 - gem. snelheid 9,6). Goed gelopen, zeer lekkere paëlla gegeten en gezellig nagekeuveld met een voldaan (zowel qua kilometers als kilo's) gevoel.
Vanmorgen vroeg de insapnning van de dag ervoor nog even gevoeld maar in de voormiddag alweer vergeten. Eindtotaal voor de voorbije week: 78K
Een blik op m'n planning belooft echter nog een leuke zware week - ik hoop dat ik daar nog voldoende tijd voor vind.
Soit, wat moet dat moet eigenlijk:
di 21K90%
wo 21K85%
vr 12K90%
za 21K85%
zo Antwerp10M wedstrijd
Het totaal voor de komende week moet dus op 91K komen, woehoew....

1 commentaren:

Dave Vervenne zei

De Ten Miles zal voor mij "den trigger" zijn om opnieuw en regelmatiger de loopschoenen aan te trekken. Ik ben eens benieuwd in de Kennedytunnel aanstaande zondag.