. Op naar ... ?: Officiële uitslag Antwerp 10M

dinsdag 22 april 2008

Officiële uitslag Antwerp 10M

Dit waren de resultaten van m'nPolar die er deze keer blijkbaar toch serieus naast zat qua afstand maar dat zal wel gelegen hebben aan het onophoudelijk slalommen, versnellen en vertragen ;-)
Tijd: 1h16min10sec
Afstand: 15.5K
Gem. snelheid: 12.3km/h

De officiële uitslag dan:
Tijd: 1:16:10
Gem. snelheid: 12.677km/h (aja, gezien de gecorrigeerde afstand...)

Positie op basis van netto-tijd: 1564! (op een totaal van ongeveer 13.000 deelnemers)
Niet slecht om als een van de 50 laatste te starten :-)

Ik ga me verder niet moeien in de hevige discussies ivm het verkeer in en rond A'pen die dag en zeg enkel dit: het was een unieke belevenis om door die tunnels te lopen en één keer per jaar moet dat wel kunnen mits goede communicatie en voldoende alternatieven.
Volgend jaar zien we wel weer...

4 commentaren:

Strompelende Bosmarmot zei

Mischien een domme vraag hoor, maar hoe heb je je positie gebaseerd op netto tijd kunnen berekenen? Heb je ergens een bestand met de uitslagen kunnen downloaden?

David aka Letman zei

Via
http://www.chronorace.be/web2/runningtour/ANV2008.aspx
kan je de officiële uitslag opzoeken en daarbij staat ook de kolom Pos. tweemaal. De Pos. onder chip time is je positie onder netto tijd - tenzij ik de bal volledig missla natuurlijk....

David aka Letman zei

Ik keek net even op je blog, doe je mee de NYC marathon in 2009?

Strompelende Bosmarmot zei

Nope, is oude blog :)
De intenties zijn inmiddels een beetje aangepast in de zin dat ik mijn marathondebuut wil maken in april 2009 in ofwel Londen ofwel Parijs.

New York staat zéker op het lijstje, maar allicht voor 2010 :)

Voor u allezins véél succes gewenst bij de toekomstige marathons!