. Op naar ... ?: ... en de rest van Vlaanderen is parking.

maandag 21 april 2008

... en de rest van Vlaanderen is parking.

Antwerpen dus.
De Antwerp 10 Miles waren zeer leuk, hoogtepunten voor mij:
- bij het startschot wandelen om zo met de laatste 50 over de start te kunnen lopen in alle rust - om dan na een paar minuten toch terug in de massa te zitten LOL
- de Kennedytunnel was amusant, in de aanloop hiernaartoe op de ring langs de auto's kunnen scheuren (jawel, wij liepen, zij stonden stil)
- de kaaien waar veel volk stond en waar ik wieltje heb kunnen zuigen bij een fietser
- die laatste tunnel want die afdaling bleef maar duren
- ondanks de massa toch een (meestel) een strak tempo kunnen aanhouden
- na die laatste tunnel vlak voor de finish nog een stevige lange sprint kunnen doen
- ondanks het voor mij te warme weer toch een betere prestatie neergezet dan vorige keer, een opsteker voor over 2 weken dus

Resultaten volgens m'n Polar:
- Gemiddelde hartslag: 172 (m'n overslag)
- Tijd: 1h16min10sec (vorige keer: 1h22min28sec)
- Afstand: 15.5K
- Gem. snelheid: 12.3km/h

Lees ook eens terug: Editie 2006 - toen waren er geen 6000 deelnemers aan de start van de 10 Miles. Hoeveel er dit jaar jaaar waren weet ik niet maar alvast véél meer!

Na deze zondag zit de training voor de Luxemburg marathon er ook op. Vanaf nu is het taperen en weerstaan aan de verleiding om nog echt te willen 'trainen' want dat heeft geen zin meer. Het enigste wat ik zou doen zou me vermoeien zijn. Er staan nog een paar lopen op het programma maar dat zijn 'peanuts', kwestie van toch nog iets te lopen...
do 24/04/2008: 8km90%
za 26/04/2008: 16km95%
zo 27/04/2008: 21km85%
di 29/04/2008: 8km90%
vr 2/05/2008: 6km85%
za 3/05/2008: Luxemburg marathon

Update:
Dave heeft zijn ogen gepijnigd middels de goei ouw gazet en speelde me dit door:
brutotijd: 1:27:19
plaats: 3336 (volgens brutotijd dus)

1 commentaren:

Dave Vervenne zei

Ondanks de ondraaglijke pijn aan mijn ogen (lol) ben ik toch nog in staat om een reactie te typen.

Proficat met je tijd Ome Let!