. Op naar ... ?: Mooi mooi mooi

maandag 7 april 2008

Mooi mooi mooi

Gisteren samen met Philip te Londerzeel een mooie 28K gelopen. We hadden hier afgesproken met de families zodat wij eerst konden gaan lopen en daarna gezellig samen nog iets eten.
Ik had een beetje schrik voor het parcours omdat ik meestal eerder drukke banen volg als ik zelf ga lopen en als je samen loopt het toch leuker is als je zonder gevaar rustig naasteen kan lopen.
Maar dat is dus goed meegevallen, ik had op voorhand een parcours uitgestippeld via enkele sites (waarover later meer) die toelaten te plannen met behulp van het fietsknooppuntennetwerk.
Via punten 62 -61 - 63 - 64 - 66 - 88 - 81 - 85 kwamen we dus aan 28K (op punt 81 na ruim 18K werden we bevoorraad door de vrouwtjes en de kids waarvoor dank ;-) )
De route was super, zeer mooi en rustig en van het aangekondigde en gevreesde winterse weer was geen sprake - ik denk dat we zeker drie kwart van de tijd in de zon hebben gelopen.

2 commentaren:

Philip Van Hove zei

Het was alweer es een geslaagde lange duurloop! Parcours was mooi. Zo zie ik ook es een andere streek. Als je de beelden zag van de Ronde van Vlaanderen, hebben wij idd véél geluk gehad met het weer! Voor herhaling vatbaar (ergens in september?)!

Anoniem zei

Het was leuk jullie in het zonneke te kunnen bevooraden.
Bedankt nog eens voor de lekkere pasta achteraf!