. Op naar ... ?: Oef

dinsdag 8 augustus 2006

Oef

Zonet stond er 15min85%-7*400-15min85% op het programma en dat is goed verlopen. M'n spurtjes gingen aan 15 km/h zonder al te veel moeite om dat 7 keer te doen. Ik heb ook totaal geen last meer gehad van m'n rug tijdens het lopen, gelukkig maar. De Ibuprofen is sinds gisteren al verleden tijd dus alles lijkt terug ok.
Donderdag 16km90% en vrijdag 18km85%, daarna zoals gezegd een week rust (qua lopen toch).
Vooraleer ik start met de opwarming en het lopen maak ik er ook een sport van om m'n hartslag zo laag mogelijk te krijjgen terwijl ik rechtsta; deze keer ben ik er in geslaagd om hem net op 40 te brengen. Relax!

3 commentaren:

Anoniem zei

40 is wel echt laag.

Je bent bijna een prof

Dimitri

Stefaan zei

40 in rust ==> prima conditie. Was dit van nature al zo laag of sedert de vele trainingen.

David aka Letman zei

De eerste keer dat ik m'n rusthartslag nam was na 2 weken training in december 2005 en toen was dat 65...