. Op naar ... ?: Zweten!

woensdag 29 maart 2006

Zweten!

Volgens Jeroen van de fitness ben ik goed bezig. Ik ben daarnet gaan lopen (30min à 10km/h) en vroeg hem hoe het komt dat ik de laatste 2 weken zoveel zweet tijdens het lopen. Niet dat ik vroeger niet zweette maar toen kwam er pas na 20-30minuten met moeite een zweetpareltje op m'n voorhoofd. Nu hoef ik nog maar een dikke 5minuten te lopen en het zweet gutst al naar beneden. Dat zou een goed teken zijn blijkbaar, alsof m'n lichaam sneller detecteert wat er gaat volgen en al op voorhand start met afkoelen. Ik weet het niet maar het zou wel kunnen; ik begin namelijk echt te merken dat voor dezelfde inspanning m'n hartslag lager blijft dan voorheen.

1 commentaren:

Anoniem zei

Ik heb dat ook ;- )
Momenteel thuis ziek. Merde. Even niet lopen dus.

D.