. Op naar ... ?: Back

maandag 20 maart 2006

Back

Terug thuis van een schitterende skivakantie.
Zaterdagochtend ter plaatse toegekomen, voor de laatste 45min toch de sneeuwkettingen moeten opleggen: het had de voorbije week nl. 2 meter bijgesneeuwd en dat was duidelijk te merken ook. De kettingen lagen er snel op (had thuis al geoefend) maar zelfs met sneeuwkettingen schoot m'n auto z'n zwaar achterste (4 personen + bagage) af en toe eens uit. Echter zonder problemen boven geraakt en zaterdagmiddag stonden we al op de latten, het was lekker koud en bewolkt maar die pistes, wow! Zalig die verse sneeuw! Vanaf maandag tot onze laatste minuten op de latten de zaterdagnamiddag daarop zalig weer gehad: volle bak zon van in de ochtend tot 's avonds. Gisteren voor de grote spiegel in de badkamer schoot ik spontaan in de lach; t'is geen zicht zo'n gebruind gezicht met een bleek lijf eronder.
Paradiski is een enorm skigebied (bevat o.a. Les Arcs & La Plagne) en we hebben 7,5 dagen op de latten gestaan maar alle pistes (239 pistes ofte 425 km) hebben we toch niet gedaan denk ik...
Foto's, filmpje(s) & meer details zullen voor later zijn vrees ik want ik zit al terug achter m'n bureau op Coke en het werk is er niet minder op geworden!
Gaan lopen vanmiddag heb ik al wel gedaan: half uurtje ofte 5km. No probs.

0 commentaren: