. Op naar ... ?: Lap!

woensdag 1 maart 2006

Lap!

Zonet mezelf tegengekomen. Het was de bedoeling om 8km op een zo hoog mogelijk tempo te lopen maar dat is er niet van gekomen. Ik ben veel te snel begonnen aan 12km/h en na 25min ben ik serieus moeten minderen omdat het pijn begon te doen. Ik heb daarna nog 5min gelopen maar toch maar beslist om te stoppen. Ik had het moeten weten natuurlijk: het snelste dat ik tot nu gelopen heb gedurende langere tijd is 10km/h en dat is geen probleem voor een uur ofzo maar 12km/h gedurende lange tijd, nee daar ben ik blijkbaar nog niet aan toe. Ik voelde me te goed toen ik begon vandaar de overmoed. Enfin, dat zal me ook niet snel meer overkomen.

Iets anders: kent u deze post nog? Ik heb daags nadien effectief een mailtje gestuurd naar de federale politie en nog dezelfde dag volgend bericht teruggekregen:

Geachte,
Wij hebben uw mail goed ontvangen.
Uw mail werd doorgestuurd naar de wegpolitie van de federale politie.

Met vriendelijke groeten,
X Y
Webmaster CGPR

Federale politie
Dienst public relations en protocol
Mail:
pr@fedpol.be
URL: http://www.fedpol.be

Sindsdien: niets meer. Zal ook niet meer komen denk ik. Ach ja...

2 commentaren:

Anoniem zei

Toch 5 km aan 12km/u !

Prima !!!

D.

Anoniem zei

Beter nu te weten te komen dat 12km/u nog net iets te hoog gegrepen is, dan dat je onderuit gaat in een wedstrijd. Het is vaak zo dat wat je aan seconden wint in het begin van de wedstrijd, je aan minuten verliest op het einde van de wedstrijd. Ik heb trouwens ook gemerkt dat je sowieso beter rustig start en de laatste 5 km wat doorgeeft (bv aan 12 km/u) dan dat je dat in het begin probeert. Greetz!