. Op naar ... ?: Eisprong

woensdag 22 maart 2006

Eisprong

Net de kippetjes van eten en drank gaan voorzien. Ze zaten voor een keer nog allemaal mooi onder het net zoals dat hoort bij opgehokte kippetjes maar daar heb ik het al over gehad zeker?
Bon, ik kijk dus in het hok en er lagen weeral 6 eieren in. Als dat zo doorgaat kan ik elke avond speculaas, frangipane etc beginnen maken en dat was nu ook weer niet de bedoeling ;-)
Ik kan misschien in zelfstandig bijberoep verkoper worden van bruine eieren van gezonde, opgehokte, dagelijks gemasseerde, ontkalkt water drinkende en Gramix aangevuld met extra kalk-etende kiekens. BVBA Begodgowdgek ofzo....
Altijd iets met die kiekens!

3 commentaren:

Rafke Magic zei

'k wil er gerust af en toe een paar afnemen ;-)

Anoniem zei

Kom je ook naar de weblogloop in harelbeke? Dan zien we elkaar daar mss al eens. Berlijn staat bij mij ook nog op het programma, het zou leuk zijn als we ook daar met een groepje naartoe kunnen gaan. Alvast gefeliciteerd met een geslaagde test over 10 km, nog veel loopplezier!

David aka Letman zei

Weblogloop zit er jammer genoeg niet in wegens eerder gemaakte afspraken...
Berlijn is een machtige stad en ik ga al een paar dagen eerder/blijf wat langer met m'n vriendin; we hebben vorige keer niet alles kunnen bezoeken wat we gepland hadden.
Als je daar op hotel wil blijven raad ik aan om dat zo snel mogelijk te regelen. Ik heb al geboekt begin Januari. De prijzen gaan sowieso omhoog tijdens die periode.