. Op naar ... ?: Rustig aan

zondag 5 maart 2006

Rustig aan

Vorige week maandag was ik tevreden dat de pijn in m'n linkerknie weg was en ik dus kon hervatten. Woensdag in al m'n overmoed veel te snel gelopen waardoor ik opnieuw wat last kreeg. Ben sinds enkele dagen ook serieus aan 't hoesten en m'n stem begint nu pas terug normaal te klinken. Ik heb de laatste dagen dus niet meer gelopen. Morgen loop ik wel weer maar ik heb (hopelijk) m'n les geleerd; niet overdrijven. Met m'n skivakantie in het vooruitzicht wil ik daarenboven ook niet het risico lopen om met een zere knie te moeten toekomen.
Frank, sorry maar die blog-loop op 22/04 zit er niet in voor mij - ik had al eerder gemaakte afspraken die dag.
Gisteren met 3 man 2h bezig geweest achteraan in de tuin om 4 netten van 4*5m aaneen te rijgen en op te hangen over een deel van 't kippenhok zodat die beestjes tenminste opnieuw buitenkunnen. Vanmorgen zat de helft al terug los doordat ik een deel onzorgvuldig had dicht gemaakt.... Net gefikst, hopelijk is het nu in orde.

1 commentaren:

Anoniem zei

Een belangrijke les: de beste training is zeker niet de zwaarste training. En let er op dat je de hoeveelheid km's niet te snel opdrijft. Ik heb die fout alleszins gemaakt met een aanslepende blessure tot gevolg. Gelukkig ben ik er nu vanaf. Nog veel plezier met de kippetjes ;)

Greetz,