. Op naar ... ?: Pixmania idiots

donderdag 29 mei 2008

Pixmania idiots

Zucht, reeds meer dan 2 weken geleden besteld én betaald. Deel van de bestelling reeds gekregen (docking) maar de 1TB HDD nog niet en daar gaat het net om. De leveringsdatum wordt steeds maar achteruitgeschoven. Als ik de klantendienst meld dat ik geen bank ben en dat product ook kan aanbieden voor een derde van de prijs maar dat ik pas in 2050 lever (zoals zij ongeveer werken blijkbaar) krijg ik steevast de melding dat ik het product kan annuleren. Tuurlijk, ik zal nog wat extra kosten maken om het deel dat ik al wel heb gekregen terug te sturen en daar ook m'n geld voor terug te eisen.

De mail die ik zonet binnenkreeg geeft een goed beeld van de logica die daar gevolgd wordt:

PS: Zeg nu niet dat het aan de software ligt die ze daar gebruiken hé. Door iemand slecht geparametriseerde software, ok, dat kan. I know want daar verdien ik dan weer m'n centjes mee ;-)

0 commentaren: