. Op naar ... ?: Duwtjes langs alle kanten

woensdag 12 maart 2008

Duwtjes langs alle kanten

Vandaag er nog een schepje bijgedaan: 21K. Het ging goed maar ik voel het toch wat in m'n benen. Normaal ook waarschijnlijk; na enkele maanden echt aanmodderen nu om de andere dag lopen, eerst 10k dan 14K, 17K en nu dus 21K - had ik niet gezegd dat de kilometers sterk omhoog gingen gaan? Luxemburg komt snel dichterbij.
'Leuk' loopweertje trouwens met die hevige rukwinden. Rukwinden in de rug: ineens moeten afremmen tot ie wegvalt om dan terug te moeten duwen. Rukwinden lateraal: om het in zeiltermen te zeggen: bij het optillen van de voet aan loefzijde sloeg die tegen de voet aan lijzijde. Bovendien durfde zo'n laterale rukwind me al eens van het voetpad duwen. Rukwinden frontaal: blij om thuis te komen :-)

Van korstjes krijg je borstjes zegt men steeds maar wat gedaan als er korstjes op je borstjes staan? Die korstjes zijn het gevolg van m'n 17K loop van eergisteren in de regen en dus heb ik vandaag maar preventief pleisters geplakt en dat heeft geholpen - normaal niet iets waar ik echt last van heb.


Vandaag ook wat bonnen omgezet omdat ik voelde dat 1 paar van m'n Asics GT2120 echt niet meer voldoende dempte. Even m'n log nagekeken en ja hoor, het was tijd voor vervanging. In Duffel even de GT2130 getest op de loopband en goed bevonden. Ik ben gestart met Asics en steeds in dezelfde lijn van modellen gebleven. De GT2120 is nu dus vervangen door de GT2130:

4 commentaren:

Dave Vervenne zei

Mooie sloefkes, veel verschil met voorgaande modellen?

Ik moet ook nog een aankoopbon verbrassen in Duffel, daarom een vraagske: verkopen ze daar ook wandelschoenen/-bottines? Ik heb een degelijk paar nodig voor den dodentocht.

Philip Van Hove zei

Zwijg stil. Tijdens mijn laatste dertiger een aantal weken geleden was ik tijdens het lopen een pleister kwijtgeraakt. Tijdens de trainng geen last van gehad, maar onder de voelde ik het wel toen ik met mijn washandje over mijn tepels ging.

David aka Letman zei

@Dave: ik moet ze nog inlopen, dat zal wellicht morgen of zaterdag gebeuren. Ivm wandelschoeisel: ik zou ff bellen om te informeren want ik ben niet zeker.

@Philip: Pijnlijk he. Je voelt het idd pas als het te laat is.

Dave Vervenne zei

Ik ben ondertussen al op hun website gaan zien en ze verkopen de bekende merken dus ik zal eens tijd moeten maken.

Ivm de tepelkes: na de halve marathon van Brussel had ik daar ook wat last van, niet echt kapot maar toch al enigszins geïrriteerd.