. Op naar ... ?: 20K van Brussel

donderdag 6 maart 2008

20K van Brussel

De 25000 inschrijvingen voor de 20 km door Brussel zijn al afgesloten. Vorig jaar op 3 weken, dit jaar op nauwelijks 3 dagen! Ik ben er deze keer dus niet bij.
Wel gezellig maar o zo druk. Vorig jaar was ontluisterend: 5 minuten aanschuiven om over de finish te geraken...

4 commentaren:

Anoniem zei

Wel David, dan zijn we al met 2 die er dit jaar niet bij zijn, ik heb ook de inschrijving gemist.

Dju !

Greets,
Hans.

Philip Van Hove zei

Oei, en dit voor de gezelligste run van ons landje. Weet je wat: zal ik voor twee lopen :-)

David aka Letman zei

Heb jij nummer mss?

Dave Vervenne zei

Ik heb bewust de inschrijving gemist...

Veel te veel volk waar ik eigenlijk helemaal niet voor te vinden ben. Vooral de finishchaos van 2007 heeft me doen besluiten om er niet meer aan deel te nemen.