. Op naar ... ?: Flanders Fields

zondag 16 maart 2008

Flanders Fields

Dit weekend afgezakt naar Wijtschate alwaar meer dan 100 lopers van MMC verzamelden voor een 20K of 30K loop. Gezien ik nog sterk aan het opbouwen ben heb ik maar niet overdreven en voor de 20K gegaan samen met o.a. Philip (ik weet niet of ik 2 weken na een marathon al opnieuw 20K zoou doen, chapeau) wat gezien de vele "op en neers" geen slecht idee was achteraf bekeken. We volgende het fietsknooppunten-netwerk en konden genieten van de prachtige omgeving.
Ik dacht dat m'n maximale hartslag 184 was (inspanningstest) maar de Kemmelberg konden we niet links laten liggen nu we daar toch passeerden. Resultaat: m'n maximum hartslag bijgesteld naar 188. Overzichtje: 20,7K in 116 minuten met een gemiddelde hartslag van 156 (mooi in m'n 90% zone) aan een gemiddelde van 10,8 km/h. 's Avonds goed gegeten en de dag erop nog een 2 uur durende stadswandeling in Ieper met gids gedaan.
Mooie omgeving, knappe stad en goed gezelschap!
Rond de middag naar Katelijne getrokken voor het verjaardagsfeestje van Rube (3 jaar) en moe maar voldaan zoals men zegt het weekend afgesloten.

1 commentaren:

Anoniem zei

Leuk dat je het gezelschap leuk vond!! :-)