. Op naar ... ?: M'n voeten

woensdag 19 juli 2006

M'n voeten

Bedankt allemaal voor de comments op m'n vorige post. Dat van die veters rijgen op een bepaalde manier heb ik al eens gelezen denk ik (niet hier) en die speciale sokken daar heb ik ook weet van. Maar eigenlijk heb ik hele makkelijke en zeer meegaande voeten, ze volgen me overal waar ik ga.
Serieus nu, die ene blaar was het gevolg van slijt aan m'n eerste paar, ik ga daar verder (hopelijk) geen last meer van hebben.

2 commentaren:

Anoniem zei

Ik heb heel lastige voeten (holvoeten en smalle hielen). Bij nieuwe (sport)schoenen heb ik aan mijn linkerhiel altijd blarenprijs.
Het is ook moeilijk om de geschikte schoenen te vinden gezien mijn voeten tijden het wandelen en/of lopen supineren. Bovendien is mijn linkervoet een halve maat groter dan mijn rechtse dus qua keuze zal de linkervoet altijd domineren. Maandag na mijn bezoek aan de orthopedist hoop ik wat wijzer te zijn geworden.

Groetjes

Anoniem zei

Here are some links that I believe will be interested