. Op naar ... ?: Allé hup

dinsdag 25 juli 2006

Allé hup

Even terug in de tijd: donderdag vorige week 16 km gelopen aan 90% - reeds om 6h40 gestart om niet overhit te geraken op de middag. Van de blaar geen last meer gehad trouwens. Tijdens het verlengd weekend heb ik 3 dagen serieus doorgewerkt (en gezweet) aan ons karhuis/tuinhuis; de wanden verder uitgetimmerd, deur geplaatst, vezelplatten aan de binnenzijde gezet, isolatie tussenin gestoken en aan de buitenzijde afgewerkt met plasticfolie, klaar voor de buitenbekleding in cederhout dus. Ik zal hier toch eens een foto van moeten posten. Voor en na.
Zaterdagochtend ook vroeg opgestaan om 7h voor een duurloop van 25 km. Duur van deze duurloop was exact 150 minuten, voor de eerste keer lag m'n gemiddelde snelheid dus op 10 km/h waar ik best wel trots op ben aangezien die eerder schommelt rond de 9.5 km/h. Zondagochtend een vetloop gedaan van een klein uur, ook dat viel nogal mee van snelheid.

In m'n vorige post gaf ik al aan dat ik nu zaterdag meeloop in Mechelen: "Mechelen loopt". Verwacht niks speciaals, ik doe in de ochtend al 25 km en loop mee uit sympathie met schoonbroer Dave die onlangs ook met lopen is begonnen. Ik kan haas spelen, naast hem lopen met drank of achter hem en hem aanporren als ie trager begint te gaan, ... we zien wel ;-).
Het gaat om 4 km, gelopen in 2 plaatselijke ronden en lijkt me wel leuk.
Voor de groupies: vertrek is op de Schoenmarkt om 19h15, allen daarheen. Jullie herkennen mij aan m'n Cernum Running Team T-shirt (zie foto hiernaast, m'n medailles laat ik thuis). lol

4 commentaren:

Anoniem zei

Hopelijk is het aanstaande zaterdag niet meer zo warm anders zal dees konijn moeite hebben om de haas te volgen! ;O)

Anoniem zei

Ben zeer benieuwd naar de voor en na van je tuinhuis. Heb je het helemaal zelf in mekaar geknutseld? Of was het een tuinhuis bouwpakket (zoals ze bv in de makro verkopen). Ik ga immers zelf binnenkort ook een tuinhuis moeten kopen/knutselen.

Loopgroet,
TCrunning.

Anoniem zei

David,

Ik wou ook meelopen in Mechelen zaterdag; maar ik heb een trouwfeest. Merde.

Succes ;-)

Dimitri

Anoniem zei

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»