. Op naar ... ?: Telenet

woensdag 29 september 2010

Telenet

Ze doen hun best bij Telenet, kreeg al verschillende aankoopbevestigingen en installatie-afspraken via de post op mijn adres voor een voor mij onbekende. Beste van al: de afspraken voor installatie zijn in het verleden... De brief die vandaag in de bus zat is voor een installatie op 23/09.
Net gemist...

Oh ja, bollebozen van Telenet: jullie online klachtenformulier werkt niet, het geeft een foutmelding bij het versturen. Zeer handig als je de mensen op kosten wil jagen door ze te laten bellen naar jullie overbezette klantendienst met een IVR waar je minstens een minuut aan vasthangt en enorm veel overbodige info te horen krijgt.
Vallen jullie aub volgende keer iemand anders lastig?

3 commentaren:

geert zei

Telenet ... breek me de bek niet open ...

David aka Letman zei

Aie... (hihi)

mike zei

ah tis altyd zelfde met telenet
heb voor men verhuis zowaar 12x moeten bellen eer het een beetje in orde was
nu heb ik walk en talk en zit al 4dagen te w8 eer ze die aandgesloten hebben ondertssn al 4x gebeld en kreeg 4x andere informatie eerst zou het 24u duren daarna 48 daarna 5dagen en nu tot 10dagen ze zijn goed om mensen aan de lijn te houden en te stressen
080066860 gratis nr om telenet te bereiken mvg mike