. Op naar ... ?: Eerste dertiger

maandag 6 september 2010

Eerste dertiger

Zo, de eerste dertiger zit erop. Een tweede komt eraan volgend weekend, een derde misschien.
Samen met Philip vertrokken waarbij hij in zijn juiste hartslagzone bleef en ik volgde. Wegens mijn mindere conditie had ik beslist om trachten te volgen en desnoods af te haken maar het ging eigenlijk vlotjes.
Ik kon vrij moeiteloos de 30K rondmaken samen met Philip zij het in een zone hoger dan m'n normale lange duurloppzone maar dat kan ook eens geen kwaad.
Je kan de route hier vinden:
 
3h13min gelopen over 30K, een gemiddelde snelheid van 9,3 km/h en een gemiddelde hartslag van 158.

2 commentaren:

geert zei

hartslag idd misschien ietske te hoog, maar met een 'mindere' conditie 30k gaan rondhossen is toch straf zulle!

David aka Letman zei

Tja, normaal zit ik en een kilometer per uur hoger en een hartslagzone lager....