. Op naar ... ?: Royal Arrow tuinmeubelen 15 jaar garantie of toch niet - problemen herstelling

dinsdag 24 augustus 2010

Royal Arrow tuinmeubelen 15 jaar garantie of toch niet - problemen herstelling

Deel 1:
 
Van: David 
Verzonden: vrijdag 21 mei 2010 13:18
Aan: Amerhout (de lokale houthandel, toenmalig verdeler van Royal Arrow tuinmeubelen)
Onderwerp: Tuinmeubelen Royal Arrow
Beste,
Gezien er blijkbaar tussen Amerhout (voormalig verdeler Royal Arrow meubelen
waar wij onze tuinstoelen -tafel kochten) en Royal Arrow Wilrijk een stevige
discussie is omtrent de verantwoordelijkheid voor reparatie of meer algemeen
de garantie mbt Royal Arrow meubelen deze mail.
Ik kon in het verleden voor de reparatie van een Royal Arrow stoel bij
jullie terecht zonder problemen. Sinds enige tijd zijn jullie echter geen
verdeler meer voor Royal Arrow en kreeg ik van Amerhout de melding dat ik
terecht moest bij Royal Arrow te Wilrijk voor een reparatie. Bij Royal Arrow
echter stuurde men mij terug naar jullie.
Ditmaal is een stoel volledig gebroken (rugleuning op 2 plaatsen afgebroken)
en ik vermoed dat er geen reparatie meer mogelijk is. Gezien de situatie heb
ik dit geval voorgelegd aan Royal Arrow via telefoon en kreeg ik van hen de
raad om de stoel bij jullie binnen te brengen. Jullie zouden hem dan tot bij
Royal Arrow Wilrijk brengen waar zij verder overnemen en de zaak bekijken.
Mijn vraag aan jullie is of dit effectief de manier is waarop ik tewerk kan
gaan - ik wens namelijk geenszins opnieuw toertjes te rijden tussen en
Wilrijk en Londerzeel.
Graag dus confirmatie via e-mail of GSM.
Hartelijk dank,
David

0 commentaren: