. Op naar ... ?: Royal Arrow saga garantie problematiek

donderdag 26 augustus 2010

Royal Arrow saga garantie problematiek

Deel 3:


Van: David
Verzonden: donderdag 19 augustus 2010
Aan: AmerhoutOnderwerp: RE: Tuinmeubelen Royal Arrow

Geachte,
Ik bood mij vandaag aan bij Amerhout met de kapotte stoel volgend op uw
onderstaande bericht. Ik had een tweede stoel mee waarvan het messing latje
ondertussen afgebroken was (klassiek probleem).
R kon me wel verder helpen door één stoel te vervangen waarvoor dank.
Omdat dit een nieuwe stoel is zal hoogstwaarschijnlijk op termijn echter
hetzelfde probleem van de afgebroken latjes opnieuw opduiken. Bovendien heb
ik dus nog 1 onbruikbare stoel gezien blijkbaar uw afspraak met Royal Arrow
herroepen is en ik mij dus opnieuw dien aan te bieden bij hen voor verdere
reparaties.
Ik vind dit een zeer jammere zaak omdat ik bij Royal Arrow Wilrijk net zoals
vorige keer afgescheept wordt richting Amerhout (volgens de dame aan de
telefoon bij Royal Arrow Wilrijk is de verantwoordelijke voor de
herstellingen van Amerhout!? vandaag in het buitenland en moet ik morgen
terugbellen).
Vooraleer ik verdere stappen onderneem had ik graag van u vernomen welke
actie u kan ondernemen om dit probleem dat blijkbaar bij veel klanten leeft
op te lossen.
Dank,

0 commentaren: