. Op naar ... ?: Loopcijfers

dinsdag 24 augustus 2010

Loopcijfers

Ik zat net ff in de cijfers van m'n looplog:
- op 08/11/2010 overschrad ik de 5000K, zit momenteel aan 5064K.
- Ik gebruikte steeds Asics loopschoenen (m'n Polar S625x gaat nog steeds mee maar de batterij laat ik eerstdaags vervangen bij het Polar service point in Dendermonde)
 
M'n weekgemiddelde als voorbereiding op de marathon van Berlijn eind september is bedroevend: ik kom hooguit soms aan 30K per week waar dat normaliter nu naar de 80K zou moeten gaan, dat belooft. De conditie is dus helemaal niet wat ze zou moeten zijn.
Ik ga de komende 3 weekends toch telkens een 30'er proberen te doen anders vrees ik er voor.... ik startte de laatste week van juli met een paar keer 60 minuten, de week erop steeds 90 minuten, de week daarna 120, dan is 150, gisteren opnieuw 120....
 
 
 

0 commentaren: