. Op naar ... ?: Problemen met de garantie van Royal Arrow meubelen

dinsdag 31 augustus 2010

Problemen met de garantie van Royal Arrow meubelen

Deel 8:
Ik kreeg ook een mail van Amerhout en die was leuker om te lezen:


Aan: David
Van: Amerhout
Datum: 27/08/2010

Mijnheer,
Ik heb uw aangetekend schrijven ontvangen, en vind dit een correcte weergave, waarvoor dank.

Ik wacht, net zoals U op de reactie van Royal Arrow.  Moest U een schrijven krijgen van hen, kan U dit dan doorspelen naar mij want ik weet niet of ze dit ook aan mij zouden sturen.  Dan kan ik daar ook op reageren.

Ik heb naar de andere klanten een gelijkaardig voorstel gedaan dan aan U, en de reacties die ik hierop gekregen heb waren positief.  Dus die dossiers zijn opgelost.   Ik wacht nog op enkele reacties en als hier ook iemand bij is die er verder mee wil gaan, zal ik die vragen of ik uw mailadres mag doorgeven.

Voorlopig wachten we dus op een reactie van Royal Arrow en dan bekijken we het verder.

Beste groeten

Het merendeel van de andere klanten gaat dus voor cash. Mij niet gelaten maar ik vind dat wat te gek.
Ik betaalde voor een tuinset omdat ik er eentje wou. Compleet. Niet eentje waarvan na een tijd nog juist de tafel overschiet en 2 van de 8 stoelen die ik dan moet aanvullen met...(plastic exemplaren, andere modellen)? 
Een SET: 1 tafel, 8 stoelen en 2 ligbedden. Met 15 jaar garantie. Simpel.

Morgen ga ik wat telefoontjes doen.

0 commentaren: