. Op naar ... ?: International Friendship Run

zaterdag 4 november 2006

International Friendship Run

Het was koud, zéér koud. Van het hotel naar de metro, van de metro naar het gebouw van de V.N. en ter plaatse op het verzamelpunt vooraleer te starten. Er stond een koude ijzige wind en terwijl CEO's, CFO's, CIO's en nog anderen hun ding (speech) deden stonden de meeste lopers toch wel te bibberen van de kou denk ik. Er nam blijkbaar zo'n 20.000 man deel aande deze run en qua voorproefje kon dit dus al tellen. De loop ging van het gebouw van V.N. naar Central Park en eens lopend was ik snel opgewarmd. Prachtig zicht tijdens het lopen en veel ambiance, dat belooft voor morgen. BeWa heb ik jammer genoeg niet gevonden in de massa.
Straks staat een boottocht op het programma (vrijheidsbeeld) en daarna gezamenlijk pasta gaan eten. Spannend.
Mijn volgende post zal hoogstwaarschijnlijk voor na de marathon zijn, tot dan!

4 commentaren:

Bert zei

David,

ik stond heel vroeg aan het hek en ben met de eerste vlag mee binnnen gestapt. Stond je ook rechtsvooraan? Jammer dat ik je miste.
Na de aankomst keerde ik even terug naar de Belgische vlaggen die links van de kant stonden.

Véél succes morgen, kom behouden aan!
Mocht je me passeren, ik ga voor- en achteraan lint dragen in onze driekleur!
't Beste.

Dave Vervenne zei

Na de sms via de gsm ook nog via de blog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes gewenst aan onze grote broer - schoonbroer - ome let.

Groetjes van Rube, Sarah en Dave!

PS: hier is het ook tamelijk koud geworden. Tijdens mijn loop deze ochtend +/- 5°. Gelukkig was ik erop gekleed.

Philip Van Hove zei

Just do it! Enjoy !

Anoniem zei

AAAAAAAAAAAAAAALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES GEVEN DAVID

Jij verdient mijn plaats dan wie dan ook.

Koen - Cernum