. Op naar ... ?: Dat groepsgevoel

woensdag 1 november 2006

Dat groepsgevoel

Gisteren de laatste momenten van druk, druk, druk gehad voor 't werk met een demo in de avond die overigens goed is verlopen waarvoor dank aan het ganse team.
Daar sta je dan, blij dat alles goed verlopen is met een gevoel van opluchting en 'what's next'? Ineens besef je dat NYC oh zo dichtbij is en start je daarover weer na te denken en je zaken af te vragen. Neem ik dat mee? Zal ik nog snel het gras maaien? Wat moet ik nog allemaal in orde zetten voor het vertrek? Ben ik er helemaal klaar voor? ...
Het was dan ook heel leuk om tal van leuke aanmoedigingsmailtjes in m'n mailbox te vinden van m'n collega-believers. Thanks guys & girls, we gaan ervoor!!!
Dat groepsgevoel gaan we trouwens binnenkort nog een bijkomende boost geven met een nieuw intern initiatief waarvoor ik deze week groen licht heb gekregen. More to come!

1 commentaren:

Bert zei

There's no way back.
Je bent er klaar voor.
Soms een vreemd gevoel, die laatste zaken nog regelen, maar eens je morgen vertrekt is er géén weg terug.

Héél veel succes, maar dat zal ik je hopelijk in levende lijve kunnen vertellen.