. Op naar ... ?: Avondtraining

dinsdag 1 augustus 2006

Avondtraining

Vanmiddag niet gelopen daar ik vanavond richting Aalst trek voor een 10K test-wedstrijd met de MMC. Ik heb trainer Wilfried gezegd dat ik eigenlijk 16 km moest lopen volgens het schema van zijn hand maar hij vond het toch een goed idee om eens te kijken waar ik sta. Stress! Daarna zit ik nog even met hem samen om m'n trainingsschema te evalueren en te kijken of ik voldoende de richtlijnen volg ivm voeding enzomeer. Nog meer stress!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoor om eens te zien of ik 10K nu sneller afhaspel dan bijv. m'n eerste 10K wedstrijd in Mechelen. Ik vrees echter teleurstelling als het niet sneller zou gaan dan toen. Wat dan te denken? Slechte dag? Tegenwind? Regen? Geen asfalt maar plassen en modder in het park te Aalst?

0 commentaren: