. Op naar ... ?: Terug starten na een week rust

woensdag 23 augustus 2006

Terug starten na een week rust

Mijn 25 km van zaterdag was wel ok maar ik voelde toch meer vermoeidheid dan normaal. Het vetloopje van zondag was ok maar mijn fartlek van gisteren was niet zo goed, ik voel echt dat ik een klein beetje tekortschiet momenteel. Ik zal dus nog enkele dagen moeten wachten voor ik weer op het niveau zit van voorheen maar dat zal dan ook wel normaal zijn zeker?
Ik had ook een beetje schrik voor de weegschaal want die week rust was ook een weekje van minder opletten qua voeding, snoepen etc. Valt al bij al nog mee; ik zit nog steeds op 75.6 en ga terug wat strikter leven om die laatste kilo's er nog af te krijgen.

5 commentaren:

Rafke Magic zei

oesje... ge komt in de buurt van mijn overgewicht :-(
'k zal eens dringend terug in aktie moeten schieten!!!

Stefaan zei

Oppassen met het ideale gewicht. Toen ik (lang geleden) mijn ideaal gewicht had presteerde ik niet zo goed. Met 1 à 2K meer voelde ik me sterk. Hangt natuurlijk van persoon tot persoon af. Succes

Anoniem zei

gelukzak ! nog 73 dagen en 'tis zover ! Tegen dan zal je conditie-peil wel goed staan, met of zonder de "overtollige" kilo's. Gegroet.

Philip Van Hove zei

ben beieuwd. Heb er ook bijna een weekje verplichte (?!)rust opzitten. enne binnen 31 dagen is het zover!

Anoniem zei

Kan het ook niet zijn dat de aanmaak van spieren er terug gewicht doet bijdoen? Dat is toch meestal mijn uitleg/vlucht ;-)